Als salarisadministrateur ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van gegevens met betrekking tot salarissen en uitkeringen en voor het administratieve proces rond de personeelsadministratie. Je adviseert en ondersteund medewerkers en managers binnen de organisatie m.b.t. vraagstukken gerelateerd aan salarisbetaling, loonbelasting, arbeidsvoorwaarden, pensioen- en aanvullende verzekeringen. Je gaat je hierbij bezighouden met:
Onze opdrachtgever is een klantcontactcentrum in Zoetermeer, dat zowel nationaal als internationaal opereert. Het zijn diverse grote ondernemingen die hun klantcontact uitbesteden aan deze organisatie. Wat voorop staat in de dienstverlening van dit bedrijf is kwaliteitsgericht en met enthousiasme te werk gaan. De sfeer op de werkvloer is informeel en samenwerking wordt binnen deze organisatie gezien als de basis om meer te bereiken. Ook als jij je als medewerker graag verder wil ontwikkelen worden er hier voldoende ontwikkelingsmogelijkheden geboden, je hebt de mogelijkheid een opleiding en/of cursussen te volgen.
Voor deze functie is het van belang dat je je herkent in onderstaand profiel: