Blue10 is een enthousiaste, eigenzinnige en snelgroeiende organisatie, waarbij plezier en hard werken heel goed samen gaan. Wij geloven dat je mensen vanuit eigen verantwoordelijkheid, de vrijheid moet geven om zelf invulling te geven aan werk, waarbij afwisseling tussen werkzaamheden centraal staat en repeterend werk tot een minimum wordt beperkt.
Administratieve processen bestaan grotendeels uit repeterende werkzaamheden en zijn daarom zeer geschikt om te automatiseren. Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van deze processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Daarmee is Blue10 de assistent van de financiële administratie, waarbij gebruikers de controle en het overzicht behouden over de verschillende administratieve processen binnen de organisatie.
Wij zijn ervan overtuigd dat software gebruikersvriendelijk en kinderlijk eenvoudig moet zijn en zetten iedere dag stappen naar nog meer eenvoud en gebruikersgemak.
Meer weten over werken bij Blue10? Kijk dan op https://werkenbij.blue10.com/
Als accountmanager (MKB) bij Blue10 bouw je samen met het salesteam verder aan het succes van Blue10. In deze functie staat het opbouwen van klantrelaties en het creëren van (nieuwe) business centraal. Nadat je je concrete lange- en korte termijn doelstellingen in je persoonlijke salesplan hebt geformuleerd, ga je vooral lekker aan de slag. Je begrijpt de behoeften van jouw potentiële klanten en verbindt en vertaalt deze naar de voordelen en het gebruiksgemak die het automatisch verwerken van facturen met Blue10 met zich meebrengt.
Kort samengevat ziet jouw functie er als volgt uit:
Bij Blue10 werken mensen met- en zonder affiniteit met IT. We vinden het vooral belangrijk dat je jezelf herkent in het volgende:
WIL JIJ ONS TEAM KOMEN VERSTERKEN?
Mooi! Wij ontvangen graag jouw CV en motivatie om bij Blue10 te willen werken. Deze kun je versturen door hieronder te klikken op de knop ‘Solliciteer’. Nadat we je sollicitatie hebben ontvangen nemen we deze zo snel als mogelijk in behandeling. Als jij ons uitlegt waarom deze baan zo goed bij jou past, nodigen wij je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Tot snel!