Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar versterking van de samenstelpraktijk. Door jouw eerdere werkervaringen ben je al bekend met onderstaande werkzaamheden. Jouw rol bestaat bij dit kantoor uit het volgende takenpakket:
- Het controleren van administraties;
- Tussentijdse cijfers en jaarrekeningen opstellen;
- De fiscale aangiften verzorgen;
- In contact staan met de klanten van het kantoor;
- Dienen als vraagbaak voor de ondernemers en je adviseert hen op basis van punten die je signaleert.
Onze opdrachtgever is een accountantskantoor in Den Haag dat zich goed laat kenmerken als een werkgever met een fijne en informele sfeer op de werkvloer. Qua klanten zal je je bezig gaan houden met ondernemingen uit uiteenlopende branches. Als je graag bij een kantoor werkt dat met de tijd mee gaat, dan ben je bij dit kantoor aan het juiste adres. Klanten op een efficiënte manier bedienen is hiervan het resultaat. In afwisseling van het werk wordt er met enige regelmaat een borrel met collega’s georganiseerd.
- HBO diploma accountancy, bedrijfseconomie of bedrijfsadministratie op zak en recent minimaal 4 jaar gewerkt als assistent accountant bij een accountants- of administratiekantoor?
- Spreekt bovenstaande omschrijving jou aan en ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar? Neem contact met mij op!
Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant
Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.