Werken bij T-Mobile betekent: er alles aan doen om de klant zo snel en goed mogelijk te helpen met technische vraagstukken. Je helpt iedere klant met een enthousiaste en positieve instelling en zorgt ervoor dat zij uiteindelijk met een grote glimlach het gesprek verlaten. Daarnaast zal je gedurende de corona periode vanuit huis werken en virtueel het MAGENTA gevoel waar T-Mobile voor staat meekrijgen.
Wil jij met jouw technische kennis het verschil kunnen maken binnen T-Mobile? Dat kan zeker! In de functie van Technisch Klantenservice Medewerker staat persoonlijke ontwikkeling en professionele groei centraal.
Als Technisch Klantenservice Medewerker bij T-Mobile Thuis ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties. Je bent bezig met het beantwoorden van klantvragen afkomstig uit verschillende kanalen (denk aan telefoon, e-mail en vragen van jouw collega’s op de eerstelijns T-Mobile Thuis klantenservice) en streeft ernaar om al deze vragen in 1 keer goed te beantwoorden. Jij als Technisch Klantenservice Medewerker krijgt zogenaamde tickets binnen, omdat klanten in hun slaapkamer opeens geen WiFi meer hebben, Netflix maar blijft laden of je dat je verbinding heel traag is tijdens het spelen van Call of Duty. Jij bent verantwoordelijk voor dit soort klantcases en coördineert de afhandeling hiervan. Wanneer jij bijvoorbeeld een complexe vraag bij een andere afdeling hebt uitgezet zorg jij er voor dat deze binnen de afgesproken tijd wordt opgelost. Ten aller tijden blijf jij als Technisch Klantenservice Medewerker dus betrokken en monitor jij het gehele proces zodat de service van T-Mobile elke dag nog beter wordt! Daarnaast denk je mee en draag je proactief oplossingen aan zodat de kwaliteit en efficiency van het team T-Mobile Thuis optimaal wordt ingezet.
Eerst willen we jouw natuurlijk beter leren kennen, dus solliciteer op de vacature als Technisch Klantenservice Medewerker bij T-Mobile Thuis dan geven wij jou een bel! Vóór vragen over de vacature kun je contact opnemen met Soufiane Kasri bereikbaar op het nummer 06 12 87 76 35 of soufiane.kasri@careermaker.nl. Ook zijn wij bereikbaar op ons algemene nummer 010 444 56 40.