T-Mobile, je ze kent ze vast wel! Eén van de meest toonaangevende organisaties in mobiele communicatie. Met haar innovatieve en technologische ontwikkelingen maakt zij de toekomst leuker, veiliger en makkelijker voor iedereen. Met ruim 1250 enthousiaste collega's zorgen zij er iedere dag voor dat klanten, waar dan ook ter wereld, in contact kunnen staan met hun dierbare en zakelijke relaties. Het hoofdkantoor van T-Mobile is gevestigd in Den Haag tegenover station Holland-Spoor, dus ideaal te bereiken!
Elke dag een top service verlenen. Dat past bij jouw beeld van de ideale baan. Als Klantenservice Medewerker bij T-Mobile Zakelijk sta je dagelijks klein zakelijke klanten te woord. Vaak gaat dit om bedrijven met 1 tot 20 aansluitingen. Je gaat deze klanten te woord staan via de telefoon en e-mail. Het kan zijn dat een klant belt omtrent een storing of omtrent een vraag over een factuur of abonnement. Jij zorgt dat klanten zo snel mogelijk verder kunnen met hun bedrijf. Uit het verhaal van de klant, haal jij snel waar het probleem zit. Je lost dit op en adviseert daarbij over de mogelijkheden en de diensten van T-Mobile. Kun je niet gelijk een oplossing realiseren, dan zorg je dat er op een later moment actie wordt ondernomen. Alles om het hoogste serviceniveau te realiseren.
Naast jouw passie voor klantcontact en jouw stralende persoonlijkheid vinden wij het volgende belangrijk:
Naast dat jij aan de slag gaat voor een superleuke, bekende werkgever, bieden zij jou ook nog eens uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Ben jij helemaal enthousiast geworden en kan je niet langer wachten om te starten op deze mooie functie? Druk dan snel op de sollicitatie button!