Home > Inloggen kandidaat

Customer Succes manager

Locatie

's-Gravenhage

Publicatiedatum

24.10.2023

Publicatie eindigt

23.10.2024

Opdrachtgever

In Person

Bedrijfsprofiel

De opdrachtgever heeft grote ambities en ze hebben jou nodig om deze waar te maken! Ze ontwikkelen innovatieve en hoogwaardige standaard bedrijfssoftware, gebruikt door duizenden accountants en ondernemers in Nederland. De software automatiseert bedrijfsprocessen waardoor klanten veel tijd besparen op administratieve werkzaamheden. Op dit moment staan ze aan het begin van de tweede jeugd en zoeken ze helden om dit met hun waar te maken. Het is een informeel en flexibel bedrijf, ze staan altijd klaar om in te spelen op wensen van klanten en kansen in de markt. Ze hebben daarbij een duidelijke visie om steeds meer te automatiseren en de klantbehoeftes continu te meten. Bijna 50 collega’s in hartje Den Haag kijken er naar uit je te ontmoeten met nog duizenden collega’s over de hele wereld binnen de bedrijfsfamilie.

Functie omschrijving

Het in kaart brengen van de klantreis en ervoor zorgen dat onze klanten betrokken en enthousiast blijven gedurende hun hele klantreis, vanaf het eerste contact tot hun eventuele vertrek. Door voortdurend te monitoren en te reageren op de behoeften van klanten, voorkom je dat ze verdwalen of gefrustreerd raken. Je neemt het team mee op deze reis, biedt begeleiding en toont de weg. Ondanks de uitdagingen onderweg blijf je vastberaden en weet je het team gemotiveerd te houden. Dit alles met de ondersteuning van een constructief managementteam. 

Werkzaamheden:

  • Ombuigen van een traditioneel reactief support center naar een proactief customer succes afdeling
  • Invoeren van pNPS en tNPS
  • Invoeren van Hubspot Service Hub als Customer Service tool
  • Creëren van een cultuur van meten, analyseren en acteren
  • In kaart brengen en starten van Churn preventie
  • Het inrichten van een afdeling die tot doel heeft elke dag een beetje beter te worden.


Wij vragen

Vereiste kennis en ervaring

  • Fulltime functie 32-40 uur
  • Minimaal een HBO-opleiding
  • 7+ jaar werkervaring 
  • Ervaring in cultuur veranderingstrajecten
  • Ervaring op het gebied van Customer Succes en het optimaliseren van de customer journey
  • Ervaring met software ontwikkelingsbedrijven
  • Je bent positief ingesteld en brengt energie
  • Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk en werkt graag in teamverband
  • Pro-actief en goed kunnen schakelen tussen strategisch en operationeel
  • Liefst wonend in de regio Den Haag 

 

Wij bieden

  • Salaris (€5500 - €6500) 
  • Vast contact 
  • Onderdeel zijn van een ambitieus, vriendschappelijk en hands-on MT
  • Onderdeel zijn van een klein hecht team dat tegelijkertijd onderdeel is van het sterk groeiende bedrijf, een van de grootste softwarebedrijven van Europa, met een netwerk van specialisten in heel Europa
  • De kans om een enorme impact te maken door de klant ervaring naar een nog hoger niveau te brengen en klaar te maken voor de toekomst
  • Werken in een prachtig oud pand in hartje Den Haag
  • Goed verzorgde lunch
  • Een premievrij pensioen
  • Reiskosten- of OV -vergoeding
  • 24 vakantiedagen

Meteen meer ervaren?


Solliciteren

Naam organisatie

Anoniem

Vacatures

in Den Haag en omgeving
Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul je e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Den Haag Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.