Je hebt al meerdere jaren ervaring opgedaan bij een accountants- of administratiekantoor, maar bent toe aan een nieuwe werkomgeving. Onderstaande werkzaamheden zijn jou dan ook niet onbekend. Je gaat met het volgende takenpakket aan de slag:
- Administraties voeren en controleren;
- De omzetbelasting aangiften verzorgen;
- In contact staan met de klanten en hun vragen op administratief vlak beantwoorden;
- Betalingen voor klanten uitvoeren;
- Voor sommige klanten ga je rapportages opstellen.
Jouw mogelijk nieuwe werkgever is een accountantskantoor in Den Haag met ongeveer 25 medewerkers. MKB-ondernemingen uit diverse branches worden hier bediend op diverse vlakken (administratief, samenstelpraktijk, controlepraktijk en fiscaal). Het kantoor laat zich omschrijven als betrokken en professioneel. Ze bedienen de ondernemers graag op een klantgerichte en kwaliteitsgerichte wijze. Ook staat collegialiteit hoog in het vaandel.
Het salaris ligt tussen de € 2.200 en € 2.600 o.b.v. 40 uur en zal gebaseerd worden op jouw studieachtergrond en relevante werkervaringen.
Diegene die wij voor deze rol zoeken herkent zich in het volgende profiel:
- MBO opleiding in administratieve richting behaald;
- Je hebt meerdere jaren ervaring met bovengenoemde werkzaamheden, specifiek bij een accountants- of administratiekantoor;
- Je bent gemotiveerd en communicatief vaardig;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
- Je woont in Den Haag of in de directe omgeving.
Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant
Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.