Home > Inloggen kandidaat

Financieel assistent administratiekantoor (HBO)

Locatie

Zoetermeer

Publicatiedatum

01.05.2022

Publicatie eindigt

30.11.-1

Opdrachtgever

Rousch

Functie omschrijving

Binnen jouw rol ga je de administratie van A tot Z verzorgen voor de klantenportefeuille van het kantoor. Je staat hierbij veelvoudig in contact met de klanten en zal je (afhankelijk van jouw ervaring) ook actief meedenken met de klant en hen adviseren waar mogelijk. Je krijgt de kans mee te denken met het kantoor op diverse vlakken, dit wordt zelfs gestimuleerd (te denken aan welke processen bijvoorbeeld efficiënter kunnen, maar ook andere ideeën zijn altijd welkom)!

Je krijgt binnen deze rol de kans ook gemiddeld 1,5 dag per week aan de slag te gaan met de salarisadministratie. Ervaring met dit laatste is geen vereiste, zolang jij met bovenstaande administratieve werkzaamheden ervaring hebt opgedaan is het mogelijk voldoende begeleiding te krijgen in het voeren van de salarisadministratie voor de klantenkring. Hierbij zal je ook arbeidscontracten gaan opstellen.

Bedrijfsprofiel

Jouw mogelijk nieuwe werkgever:

  • Is een administratie- en belastingadvieskantoor;
  • Is kleinschalig qua omvang (je zal met 2 collega's samenwerken);
  • Laat zich omschrijven als erg informeel, betrokken en toegankelijk;
  • Denkt actief mee met de klanten om hen zo volledig te kunnen ontzorgen;
  • Bedient zowel kleine als grote ondernemingen;
  • Biedt jou veel vrijheid.

Salarisindicatie

Het salaris van deze rol ligt tussen de € 2.400 en € 3.200 op basis van 40 uur en zal gebaseerd worden op jouw profiel, zowel qua studie achtergrond als qua relevante ervaringen.

Functie eisen

  • Je hebt een relevante Hbo-opleiding behaald (Accountancy, Bedrijfseconomie en Bedrijfsadministratie);
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een administratie- of accountantskantoor opgedaan op het gebied van het voeren van de administratie van A tot Z;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent leergierig ingesteld en bent proactief;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar. 36 of 40 uur werken is ook zeker mogelijk.

Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant

Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.

Naam organisatie

Rousch

Vacatures

in Den Haag en omgeving
Den Haag Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.