Binnen jouw rol ga je de administratie van A tot Z verzorgen voor de klantenportefeuille van het kantoor. Je staat hierbij veelvoudig in contact met de klanten en zal je (afhankelijk van jouw ervaring) ook actief meedenken met de klant en hen adviseren waar mogelijk. Je krijgt de kans mee te denken met het kantoor op diverse vlakken, dit wordt zelfs gestimuleerd (te denken aan welke processen bijvoorbeeld efficiënter kunnen, maar ook andere ideeën zijn altijd welkom)!
Je krijgt binnen deze rol de kans ook gemiddeld 1,5 dag per week aan de slag te gaan met de salarisadministratie. Ervaring met dit laatste is geen vereiste, zolang jij met bovenstaande administratieve werkzaamheden ervaring hebt opgedaan is het mogelijk voldoende begeleiding te krijgen in het voeren van de salarisadministratie voor de klantenkring. Hierbij zal je ook arbeidscontracten gaan opstellen.
Jouw mogelijk nieuwe werkgever:
Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant
Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.